מחלקה ממושכת ב’

מחלקה ממושכת ב’ הינה מחלקה פתוחה שיקומית הקולטת מטופלים לאשפוז ממושך.

במחלקה צוות רב מקצועי: רופאים, אחיות, עובדות סוציאליות, פסיכולוגים, מרפאה בעיסוק, סטודנטים ממקצועות הטיפול ומתנדבים. חלק נכבד מהעבודה הטיפולית נעשה במסגרת קבוצות טיפוליות מסוגים שונים .
במחלקה, לכל מטופל יש מטפל אישי שהוא מנהל הטיפול, האחראי לריכוז הנתונים מהמטפלים השונים ודרכו יכולים בני משפחה יכולים להתעדכן על מצב המטופל.
בשעות הבוקר נמצאים המטופלים במרכזי הטיפול והתעסוקה מחוץ למחלקה: מרכז הביטוי ותרבות העבודה. במחלקה טלפון ציבורי לרשות המטופלים, מומלץ במקרה הצורך להתקשר החל מהשעה 13:00.
פגישות עם צוות המחלקה יש לתאם מראש.

team-picture

הצוות המקצועי

מנהל המחלקה: ד”ר עדיאל דורון  09-8981175

רופאה בכירה: ד”ר אסטריה ברק

אחות אחראית: טניה לקוטוביץ  09-8981191

מזכירה: דולי אורנשטיין   09-8981236

 

 

פסיכולוגית: עדנה גרין   09-8981174

עובדת  סוציאלית: ענת גץ, עו”ס ופסיכותרפיסטית
09-8981173

מרפאה בעיסוק: אירנה רובנוביץ’   09-8981164

מדריכת פעילות: סמדר קדמון  09-8981164

 

מידע חיוני למתאשפז

ביקורים

ביקור משפחות מתקיים במחלקה וגם מחוץ למחלקה.

בימי א’ – ה’        בשעות:              20:00   –  13:00.

ביום ו’                בשעות:              20:00  –   12:00.

ביום שבת           בשעות:              20:00   –  10:00.

 

טלפון ציבורי במחלקה

09-8945709

 

ביגוד

לרשות המטופלים עומד ביגוד של ביה”ח.

קיימת אפשרות לשימוש בבגדים פרטיים בכמות מוגבלת, על אחריותה של המשפחה.

בכל מקרה של הבאת פריטים שונים למטופל, יש להתייעץ עם הצוות הסעודי.

 

דברי ערך

אין אחריות לשמירה על חפצי ערך שיישארו ברשות המטופל.

כסף וחפצי ערך נמסרים למשמרת בכספת ביה”ח, בעת השחרור יש לדאוג לקבלתם בחזרה.

 

בית החולים אינו אחראי לחפצים אישיים אשר נמצאים בשימוש יום יומי של החולה או שלא הופקדו לשמירה בכספת של בית החולים.

 

קפטריה

פתוחה לשירותכם והנאתכם בימים :

ימים א’-ה’  8:00-17:000

יום ו’       08:00-12:00

 

חופשות

חופשות תינתנה בהתאם למצבו של המטופל ולאחר תאום עם משפחתו.

החופשות תתאפשרנה בסופי שבוע מיום ו’ בשעה 09:00 עד יום א’ בשעה 14:00

יש לתאם את חופשות סוף השבוע בימי חמישי בבוקר.

חופשה באמצע השבוע, למספר שעות, תתאפשר בשעות אחה”צ בלבד בהתחשב במצב המטופל ובתאום עם הגורמים המטפלים.

 

בזמן חופשה, לשאלות ולמצבים בהם המטופל אינו מרגיש בטוב, ניתן ליצור קשר טלפוני ישיר עם המחלקה לקבלת יעוץ והדרכה.

 

שחרורים

עם שחרורו של המטופל, הוא ימשיך להיות במעקב של הרופא המטפל במסגרת מרפאת חוץ של ביה”ח, או במרפאה הקהילתית.

פרטים על מועד הביקורת במרפאה והדרכה לגבי הטיפול התרופתי, יקבל המטופל בעת שחרורו מהמחלקה ע”י הצוות.

 

תמיכה במשפחות

מרכז  המשפחות “המשפחה שבלב”  (קישור) תומך ומלווה בני משפחה של מטופלים בעת האשפוז ולאחריו.

טלפון 09-8981241

michalh@lev-hasharon.co.il

 

נציבות פניות הציבור:

במרכז הרפואי לב – השרון פועל משרד שתפקידו לרכז ולטפל בפניות הקשורות לשביעות רצון של מטופלים ומשפחותיהם.

המשרד נמצא בבניין ההנהלה  ופתוח לפניות ישירות של מטופלים ובני משפחותיהם

בימים:  א, ג, ה  בשעות

טלפון 09-8981187.

פקס  :  09-8980433;  15398981187

pniot@lev-hasharon.co.il

 

צוות המחלקה ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.